Steeds meer spelers in de advieswereld zijn bezig met het aantonen van de waarde van hun advies. Duidelijk is dat het hem niet zit in alleen het aanbieden van verzekeringen. Je onderscheidende factor zit in de breedte van je dienstverlening. Oog hebben voor de bedrijfscontinuïteit van je klant. En dat gaat verder dan het aanbieden van schade- of inkomensoplossingen.
Je hebt als adviseur natuurlijk je verzekeringsexpertise en je klantkennis. Maar besef dat je ook nog heel veel andere talenten in huis hebt. Kijk bijvoorbeeld eens naar deze ‘verborgen’ kwaliteiten:
Zo laat je zien dat je breed meedenkt met je klant. Dat je hem met jouw advies de weg wijst naar continuïteit, groei en succes. Dát is de waarde van je advies.
Kom in contact
Gerard Rooks is een mensgerichte trainer en Voorzie Consultant bij Avéro Achmea. Dagelijks helpt hij adviseurs en advieskantoren bij hun persoonlijke ontwikkeling en groei. Kijk voor meer informatie ook op averoachmea.nl/voorzie.