Reactietermijnen

Stelt u een vraag, wilt u een verzekering afsluiten of aanpassen? Wij proberen zo snel mogelijk te reageren. Hieronder leest u wanneer u een antwoord van ons krijgt. Dit zijn de maximale termijnen. Meestal reageren we sneller.

Reactietermijn voor eerste inhoudelijke reactie 

Onze reactietermijn voor de eerste inhoudelijke reactie bij:


- informatieverzoeken over bestaande/nieuwe verzekeringen is altijd tien werkdagen, 
- klachtenafhandeling is altijd 5 werkdagen. 

Andere inhoudelijke reacties hebben deze reactietermijnen:

Reactietermijnen
Productlijn

Acceptatie nieuwe verzekeringen en wijzigingen bestaande verzekeringen

Verstrekken van verzekeringstechnische informatie Schadeafhandeling en verzekeringsuitkering
Levensverzekeringen 10 werkdagen  10 werkdagen  10 werkdagen 
Pensioensverzekeringen 20 werkdagen  20 werkdagen  20 werkdagen 
Inkomensverzekeringen Verzuim  10 werkdagen  22 werkdagen**  10 werkdagen 
Inkomensverzekeringen WIA  22 werkdagen** 

10 werkdagen

22 werkdagen** 
Inkomensverzekeringen AOV  10 werkdagen  10 werkdagen  10 werkdagen 
Schadeverzekeringen 10 werkdagen  10 werkdagen 
** Laatste week van de volgende maand. Wijzigingen die u aan ons doorgeeft worden verwerkt in een nieuw werknemerloonoverzicht, uitkeringsspecificatie of premieoverzicht. Het nieuwe overzicht ontvangt u uiterlijk in de laatste week van de volgende maand nadat de wijziging ingaat.