“
Ik probeer al dagen iemand aan de telefoon te krijgen 4 x tussen 20 en 30 min gewacht niemand pakt op
”
Aaltje Reuver
11 jan 2022
“
Mijn persoonlijke ervaring is dat Fidus zeer conservatieve adviezen geeft, waarbij de een goede relatie met de verzekeraars/banken zwaarder wegen dan die met de klant. Ondanks mijn jarenlange financial planning abonnement bij Fidus, is men passief in het beheer. Ik heb de afgelopen jaren zelf een aantal keren om advies moeten vragen omdat er zaken in mijn polissen/hypotheek gingen wijzigen. Na dec 2020 wat research op internet vond ik zelf een constructie die mij meer dan Eur 10.000 netto zou opleveren, binnen de grenzen van de regels, maar nadelig voor de verzekeraar/bank. Fidus heeft me nooit geattendeerd op deze mogelijkheid en was ook "not amused" toen ik dit melde waardoor ik besloot zelf de wijziging rechtstreeks uit te voeren. Alles is zonder problemen verlopen. Fidus adviestarieven zitten trouwens in de top van het segment. Jammer. het zijn zeer aardige mensen, maar bij voor mij is het voor de klant het "uiterste uit de kan halen" belangrijker als je deze tarieven moet betalen.
”
AM
7 feb 2021
“
Zeer uitgebreid begrijpelijk en deskundig advies mogen ontvangen met meerdere mogelijkheden, uiteindelijk is alles aangepast naar onze wensen
”