Reactietermijnen

Stelt u een vraag, wilt u een verzekering afsluiten of aanpassen? Wij proberen zo snel mogelijk te reageren. Hieronder leest u wanneer u een antwoord van ons krijgt. Dit zijn de maximale termijnen. Meestal reageren we sneller.

Reactietermijn voor eerste inhoudelijke reactie

Onze reactietermijn voor de eerste inhoudelijke reactie bij: 

- informatieverzoeken over bestaande/nieuwe verzekeringen is altijd tien werkdagen,
- klachtenafhandeling is altijd 5 werkdagen.

 

Andere inhoudelijke reacties hebben deze reactietermijnen:

Productlijn Acceptatie nieuwe verzekeringen en wijzigingen bestaande verzekeringen Verstrekken van verzekeringstechnische informatie Schadeafhandeling en verzekeringsuitkering
Levensverzekeringen 10 werkdagen 10 werkdagen 10 werkdagen
Pensioensverzekeringen 20 werkdagen 20 werkdagen 20 werkdagen
Inkomensverzekeringen Verzuim 10 werkdagen 22 werkdagen**

10 werkdagen
Inkomensverzekeringen WIA 22 werkdagen**

10 werkdagen

22 werkdagen**
Inkomensverzekeringen AOV 10 werkdagen 10 werkdagen 10 werkdagen
Schadeverzekeringen 10 werkdagen 10 werkdagen 10 werkdagen

** Laatste week van de volgende maand. Wijzigingen die u aan ons doorgeeft worden verwerkt in een nieuw werknemerloonoverzicht, uitkeringsspecificatie of premieoverzicht. Het nieuwe overzicht ontvangt u uiterlijk in de laatste week van de volgende maand nadat de wijziging ingaat.