Nog steeds zijn we elke dag bezig om onze systemen te verbeteren en uit te breiden met diverse functionaliteiten. Zodat u en uw relaties meer gemak ervaren. Graag geven we u een update over de nieuwste functionaliteiten en verbeteringen in Aplaza en Podium.
Deze kantoren krijgen nu automatisch een e-mail als de volgende documenten via Podium beschikbaar zijn:
Eerder ontvingen deze kantoren automatisch een e-mail bij een 1e, 2e en 3e betalingsherinnering. Dit proces is gestopt. De betalingsherinneringen ontvangen ze nu direct via de Aplaza-koppeling in het eigen administratiesysteem.
Het gaat om de volgende 3 brieven:
AOV-klanten ontvangen nu automatisch een e-mail om hun BSN via de beveiligde Mijn Avéro Achmea omgeving door te geven. Als zij dit na 7 en 14 dagen (gerekend vanaf de datum van de 1e e-mail) nog niet gedaan hebben, ontvangen zij een herinneringsmail. Na 21 dagen neemt de acceptant contact op met de AOV-klant.
Dit is doorgevoerd in alle output.
Dit geldt voor de zakelijke Personen- en Bestelautoverzekering. En zorgt ervoor dat u nog makkelijker en sneller een vergelijking kunt maken.
Bel gerust de collega’s van de Commerciële Binnendienst. U bereikt ons van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur. Een e-mail sturen kan ook. We helpen u graag.