Schade herstellen? Zo werkt het!

Wat uw schade ook is, wij helpen u graag

Heeft u schade? U kunt deze altijd melden bij uw adviseur, maar u kunt uw schade ook zelf bij ons melden. Wij informeren dan uw adviseur over uw melding en de afhandeling. Zo blijft uw adviseur op de hoogte en kan hij u helpen als dat nodig is. Na melding van de schade ontvangt u informatie over de afhandeling ervan.

U heeft schade aan uw bedrijfsauto of schade met uw bedrijfsauto bij anderen veroorzaakt?

  • Telefonisch: 24 uur per dag, 7 dagen per week op 055 579 50 26. 
    Vanuit het keuzemenu kiest u voor optie 1.
  • Per e-mail: schade.bedrijven.verkeer.avero@achmea.nl.
  • In het geval van pech of een ongeval in het buitenland, kunt u ook het 
    nummer bellen dat op uw Groene kaart staat.
Schade aan uw voertuig? Laat uw schade dan herstellen bij 1 van de door ons geselecteerde schadebedrijven. Zij verzorgen een vlot en vakkundig herstel van uw schade. Avéro Achmea zorgt voor de financiële afwikkeling.

U heeft schade aan uw gebouw, inventaris of goederen?

U heeft schade (niet met de auto) veroorzaakt aan anderen en wilt gebruikmaken van uw aansprakelijkheidsverzekering?

U heeft een verzoek om rechtsbijstand?

U wilt agrarische schades binnen uw Toplandpolis melden?

  • Telefonisch: 24 uur per dag, 7 dagen per week op 071 568 98 88. 
    Vanuit het keuzemenu zijn er de volgende mogelijkheden:
    optie 1: voor motorrijtuigen, landbouwmaterieel en aansprakelijkheid
    optie 2: voor rechtsbijstand
    optie 3: voor glastuinbouwschade
    optie 4: overig
  • E-mailen kan ook: agroschade@achmea.nl.

Vind een adviseur

Uw bedrijf is uniek. Dat vraagt om een advies op maat. Daarom werken we alleen samen met onafhankelijke adviseurs. Vind een adviseur die bij u past.