Uw bedrijfsverzekering is veranderd. 

Uw bedrijfsverzekering valt vanaf nu onder Avéro Achmea. Goed advies is volgens ons onmisbaar. Daarom werken we exclusief samen met onafhankelijke topadviseurs. Dit betekent dat u onze producten en diensten afsluit via een adviseur. Zodat u precies weet waar u aan toe bent. Voor uzelf maar ook voor uw bedrijf. Zo kunt u zich volledig richten op uw onderneming, met de zekerheid dat alles goed geregeld is. 

  • Oplossingen voor zzp’ers, het mkb en grote ondernemingen 
  • Wij geloven in de waarde van advies 
  • Advies op maat van een onafhankelijk adviseur 

Direct naar

Welkom bij Avéro Achmea!

Uw Interpolis Bedrijven Compact Polis® is overgegaan naar de Avéro Achmea BedrijfActiefPolis MKB. Goed advies is volgens ons onmisbaar. Daarom werken we exclusief samen met onafhankelijke topadviseurs. Uw adviseur blijft uw aanspreekpunt zoals u gewend bent.  

  • U blijft uitstekend verzekerd, vanaf nu bij Avéro Achmea. 
  • Uw verzekeringen zijn vernieuwd, verbeterd en vereenvoudigd. 
  • U bekijkt uw documenten gemakkelijk online in Mijn Avéro Achmea. 
Lees hier meer over Avéro Achmea.

 

Bekijk de veranderingen in een helder overzicht.

U ontving van ons een brief met uw nieuwe verzekeringsbewijs en een persoonlijk verschillenoverzicht voor uw verzekering. Onder het kopje 'samenvatting' op uw verzekeringsbewijs ziet u per rubriek welke verzekeringen u heeft. U kunt de rubrieken in onderstaande tabel gebruiken om uw oude en nieuwe verzekeringsbewijs te vergelijken.   

Om uw overgang naar de BedrijfActiefPolis MKB zo makkelijk mogelijk te maken, hebben wij per rubriek een verschillenoverzicht gemaakt. Hierin staan de belangrijkste veranderingen. 
 
Verschillen Algemeen
Verschillen Bedrijfsactiviteit
Verschillen Bedrijfsmobiliteit
Verschillen Locatie
Verschillen Vervoer

Bekijk uw documenten in Mijn Avéro Achmea. 

Mijn Avéro Achmea is uw persoonlijke digitale omgeving waar uw verzekeringsdocumenten voor u klaar staan. Zo heeft u belangrijke gegevens altijd en overal bij de hand. In een korte handleiding leggen we u graag uit hoe u kunt inloggen op Mijn Avéro Achmea. Heeft u vragen over Mijn Avéro Achmea? Neem dan contact op met uw adviseur.  


Wilt u meer weten over de BedrijfActiefPolis MKB? 

Lees de veelgestelde vragen. U kunt ook contact opnemen met uw adviseur.  

Vraag & Antwoord

1. Waarom gaan mijn Interpolis verzekeringen over naar Avéro Achmea?

Interpolis en Avéro Achmea zijn beide onderdeel van Achmea. Achmea heeft ervoor gekozen om al haar bedrijfsverzekeringen via onafhankelijke adviseurs onder te brengen onder 1 merk: Avéro Achmea. Dit geldt ook voor uw bedrijfsverzekeringen. U blijft uitstekend verzekerd, maar dan bij een ander merk van Achmea.

2. Waarom wordt mijn Bedrijven Compact Polis® vervangen door de BedrijfActiefPolis MKB?

Omdat uw polis overgaat naar het merk Avéro Achmea bieden wij u de vernieuwde digitale producten van Avéro Achmea aan. Deze producten zijn speciaal ontwikkeld voor adviseurs, zodat zij uw verzekering zo goed mogelijk afstemmen uw situatie.

3. Welke gegevens gebruikt Avéro Achmea voor de BedrijfActiefPolis MKB?

De gegevens die bekend zijn van uw Bedrijven Compact Polis®. Wij vragen uw adviseur deze gegevens te controleren. Het kan zijn dat wij extra informatie nodig hebben, zoals het KvK-nummer of e-mailadres. Uw adviseur deelt deze dan met ons. Is er iets veranderd in uw situatie? Laat het dan aan uw adviseur weten.

4. Wat levert de BedrijfActiefPolis MKB mij op?

Uw verzekeringen zijn vernieuwd, verbeterd en vereenvoudigd:

  • De voorwaarden zijn begrijpelijk, kort en helder geschreven.
  • De uitgebreide dekkingen zijn logisch ingedeeld en goed op elkaar afgestemd
  • We hebben onze voorwaarden vereenvoudigd.
  • Bij termijnbetaling kent de BedrijfActiefPolis MKB geen toeslag.
  • U kunt uw verzekering dagelijks aanpassen of opzeggen
  • U vindt de digitale verzekeringsdocumenten in Mijn Avéro Achmea

5. Ik wil geen verlenging van mijn verzekeringen naar de BedrijfActiefPolis MKB. Wat kan ik doen?

U kunt uw verzekering dagelijks opzeggen. Neem hiervoor contact op met uw adviseur. De verzekering eindigt op een door u gewenste datum.

6. Wat betekent de clausule ‘Keuze bij schade’ op mijn verzekeringsbewijs?

De BedrijfActiefPolis MKB biedt in bijna alle gevallen een ruimere dekking bij schade dan de Bedrijven Compact Polis®. Om u zekerheid te bieden, heeft u 3 jaar lang een keuze. Vallen de voorwaarden van uw oude Bedrijven Compact Polis® voor u beter uit bij het oplossen van uw schade? Dan gebruiken we deze voorwaarden.

7. Waarom is mijn premie anders?

Uw premie ontwikkelt zich op dezelfde manier als wanneer er geen verlenging zou plaatsvinden. Een premie kan jaarlijks veranderen door bijvoorbeeld een verandering van waarden of indexering. De overgang naar de BedrijfActiefPolis MKB heeft geen gevolgen voor uw premie. 


 

8. Waarom verdwijnt de pakketkorting?

Iedere verzekerde krijgt de meest scherpe premie die past bij het te verzekeren risico. De pakketkorting is opgenomen in de premie van de verzekeringen van de BedrijfActiefPolis MKB. 

9. Ontvang ik mijn groene kaart automatisch?

U ontvangt van ons een brief met verschillende documenten waaronder uw internationaal verzekeringsbewijs, ook wel groene kaart genoemd. Ook staat dit in uw Mijn Avéro Achmea. Met dit verzekeringsbewijs bewijst u dat uw voertuig verzekerd is. Bewaar uw digitaal internationaal verzekeringsbewijs eenvoudig op uw smartphone of tablet. Voor de zekerheid kunt u hem ook printen. In sommige landen is een geprint internationaal verzekeringsbewijs verplicht. Neem deze geprint mee en bewaar het in uw motorrijtuig.

10. Waarom heb ik een nieuw polisnummer?

De BedrijfActiefPolis is overgezet naar een nieuw systeem. Hierdoor wordt het makkelijker om digitaal te communiceren met u en uw adviseur. Vanuit het nieuwe systeem heeft uw BedrijfActiefPolis MKB een nieuw polisnummer. 


Avéro Achmea heeft voor uw BedrijfActiefPolis MKB de gegevens van uw Bedrijven Compact Polis® gebruikt. Als u niets verandert, blijft de dekking op uw BedrijfActiefPolis 3 jaar minimaal gelijk aan de dekking op uw oude Bedrijven Compact Polis. Dit is geregeld met de clausule ‘Keuze bij schade’ op uw verzekeringsbewijs. Heeft u vragen hierover of wilt u controleren of uw verzekeringen nog bij uw situatie passen? Neem dan contact op met uw adviseur.

Is uw situatie veranderd of heeft u nog vragen?
Neemt u dan contact op met uw adviseur. Hij of zij helpt u graag.