Wat als mijn gegevens niet overeenkomen?
Controleer eerst waar de gegevens niet kloppen:
•
Kloppen de gegevens bij uw bank niet? Pas uw gegevens dan aan bij uw bank.
•
Kloppen de gegevens bij Avéro Achmea niet? Vraag uw adviseur om deze te wijzigen.
Daarna kunt u opnieuw proberen in te loggen met iDIN.
Met welke bank kan ik inloggen met iDIN?
U kunt inloggen met iDIN als u bankiert bij ABN AMRO, ING, Rabobank, SNS, ASN Bank, RegioBank of bunq.
Let op: de adresgegevens bij uw bank moeten gelijk zijn aan die bij Avéro Achmea. Zo kunnen we uw identiteit goed controleren.
Ik heb mijn authenticator verwijderd, kan ik deze opnieuw installeren?
Heeft u de authenticator-app verwijderd of heeft u een nieuwe telefoon? Bel dan onze Supportdesk via 058 297 72 34. Wij ontkoppelen uw account. Daarna kunt u opnieuw inloggen en de QR-code scannen. Zo koppelt u uw account van Mijn Avéro Achmea weer aan de authenticator-app.
Kan ik overstappen van inloggen met iDIN naar gebruikersnaam en wachtwoord?
Ja, dat kan. Wilt u liever inloggen met een gebruikersnaam, wachtwoord én authenticator-app?
Bel dan met onze Supportdesk via 058 297 72 34. U krijgt een e-mail met een link om een nieuw account aan te maken.
Kan ik iDIN gebruiken met een gezamenlijke rekening?
Ja, dat kan. U heeft daarvoor wel een eigen bankpas nodig. Alleen dan kunnen we uw persoonlijke gegevens herkennen.
Lukt het niet? Neem dan contact op met uw bank. Of probeer in te loggen met een andere rekening waarvan u de houder bent.
Inloggen lukt niet. Wat kan ik doen?
Neem contact op met onze Supportdesk via 058 297 72 34. We helpen u graag verder.