Profin financiële en assurantieadviseurs

Inmiddels hebben meer dan 5.000 particuliere relaties en ruim 500 MKB-bedrijven de weg naar ons kantoor gevonden. Gedreven door een persoonlijke benadering met een visionaire blik op de toekomst staan wij dagelijks naast onze gewaardeerde relaties om hun te begeleiden in een breed scala van financiële- en verzekeringsvraagstukken. Geen wollige taal en loze beloftes maar recht voor zijn raap.

Profin is één van de eerste organisaties die zich ingezet heeft voor transparante financiële produkten en voeren al jaren discussie met diverse verzekeraars om tot meer openheid richting consument te komen. Zo langzamerhand begint het licht te dagen, maar we hebben nog een lange weg te gaan.

Persoonlijke en open benadering is bij Profin vanzelfsprekend. Wij dagen u graag uit om het zelf te ervaren!

advieskeuze-keurmerk
Profin financiële en assurantieadviseurs

Adres

Utrechtseweg 154
3818ES Amersfoort

Contact

033-2475045

Openingstijden

Maandag * 08:30 - 17:30
Dinsdag * 08:30 - 17:30
Woensdag * 08:30 - 17:30
Donderdag * 08:30 - 17:30
Vrijdag 08:30 - 17:30

* 's avonds op afspraak

Laatste reviews op Advieskeuze.nl

Duidelijk, goede afweging
star_full star_full star_full star_full star_full
Marleen
26 aug 2022
-Geen kennismakingsgesprek gehad bij aanvang van de relatie, niet met de adviseur of een van zijn collegae. -Niet nakomen van afspraken en het achterhouden van informatie. -Er wordt geen melding gemaakt op hun site van klachtenprocedures. -Ondeugdelijke dossiervoering en administratie: geen notities van gesprekken met de verzekeraar of de cliënt, geen kopie brieven of mails, en toestemmingsverklaring ontbreekt tevens in dossier. -Zo ontstemd was de adviseur van Profin, over het feit dat de cliënt inzage verlangt in haar dossier, dat hij mij diezelfde dag nog heeft laten weten dat hij mij niet langer als cliënt wil hebben. Vraagt tevens aan mij om binnen 24 uur de naam van een andere tussenpersoon te hebben. -Is zodanig gefrustreerd dat hij weigert om in zijn mails mijn achternaam, of zelfs juiste aanspreekvorm te gebruiken. In plaats hiervan begint hij zijn berichten met "Geachte ...", "Geachte heer" en "Geachte lezer."
star_full star_full star_full star_full star_full
Dame
12 aug 2021
Uitmuntende dienstverlening We zijn erg blij met de vasthoudendheid en het doorzettingsvermogen van René Kole, waardoor het ondanks de nodige tegenwerking van de bank uiteindelijk toch gelukt is om onze hypotheek over te sluiten met als resultaat een veel lagere maandlast. Bron: extern
star_full star_full star_full star_full star_full
Anoniem
11 aug 2020