Finance Point


Wilt u meer weten over onze werkwijze of wilt u advies over uw verzekeringen, hypotheek of pensioen? Neem dan gerust contact met ons op. Gemak en zekerheid, dat zijn de kernwoorden binnen onze dienstverlening. Als klant kiest u bij ons zelf de manier waarop u uw financiële zaken wilt regelen. Omdat dit per klant, of zelfs per product anders kan zijn, bieden wij onze relaties drie mogelijkheden:

1.Persoonlijk advies van een adviseur
2.Telefonische helpdesk
3.Zelf verzekeren via onze digitale verzekeringswinkel

Welke manier u ook kiest, u bent er altijd zeker van dat u profiteert van onze uitgebreide service en producten van gerenommeerde aanbieders tegen de scherpste premies.



advieskeuze-keurmerk
Finance Point

Adres

Stationsplein 4L
3331LL Zwijndrecht

Contact

010-5901300

Openingstijden

Maandag * 09:00 - 17:30
Dinsdag * 09:00 - 17:30
Woensdag * 09:00 - 17:30
Donderdag * 09:00 - 17:30
Vrijdag * 09:00 - 17:30

* 's avonds op afspraak

Laatste reviews op Advieskeuze.nl

Helaas geen 0 kunnen geven. Door de overname van een portefeuille ongevraagd klant geworden bij deze firma. Communiceren dat je daar klant geworden bent doen ze niet. Ze beweren van wel maar een kopie van een brief willen ze niet overleggen omdat dat teveel werk is. Iedere vorm van service ontbreekt hier. Komen zelfs intimiderend over. Inmiddels zelfs de polis opgezegd om verlost te worden van dit bedrijf maar zelfs dan alleen maar tegenwerking. Nu is het maar hopen dat ze mijn gegevens gaan verwijderen, want zelfs daar wordt je in tegen gewerkt. Maak dat je uit de buurt blijft van dot bedrijf....
star_full star_full star_full star_full star_full
M. B
20 okt 2021
Na 10 jaar schadeloos verzekerd te zijn bij FinancePoint had ik een waterschade op een matras. Nadat de melding was gemaakt is na verschillende telefoontjes en e-mails na 3 maanden een bedrag van 18,60 euro overgemaakt. Dat voor een Alpine matras dat alleen eens in de maand door klein-kinderen werd gebruikt en daardoor zo goed als nieuw was. Dit kan wanneer bedrijven alleen de regels volgen en zich niet klantvriendelijk opstellen, ik ben immers 10 jaar klant en heb nooit eerder schade gehad. Maar dat dit 3 maanden heeft moeten duren gaat mij te ver. Na 3 maanden kreeg ik per mail weer dezelfde vragen die in de eerste maand per email en per telefoon zijn besproken. Ik heb daarop gebeld dat ik er klaar mee was en ineens was er een bedrag gestort waarvoor ik nog geen fatsoenlijk matje voor de kat kan aanschaffen. Kortom: ik ben niet tevreden over dit bedrijf en ga vandaag nog een verzekering elders afsluiten.
star_full star_full star_full star_full star_full
Nelly
21 aug 2020
Eindelijk een kantoor was niet gewoon z'n trucje doet maar daadwerkelijk mee je denkt en alles opties met je door loopt. Zelf ben ik gelopen door de adviseur: Uiterst vriendelijk, duidelijke uitleg, snel en toch punctueel en vooral altijd bereikbaar. Bedankt!
star_full star_full star_full star_full star_full
Michel
2 jul 2018