Bedrijfsverzekeringen
Alles wat u als adviseur moet weten

Bedrijfsverzekeringen

Hier vindt u het antwoord op alle mogelijke vragen

Speciaal voor ondernemers biedt Avéro Achmea een compleet pakket verzekeringen op maat, het ZakenZekerPlan. Wil uw relatie een bedrijfsverzekering af- of oversluiten? Onze commerciële binnendienst ondersteunt u graag tijdens dit proces.

Zo krijgt u toegang tot ZZP Online 

Werkt u samen met ons op het gebied van schadeverzekeringen? Dan heeft u van ons inloggegevens voor ZZP Online ontvangen. Bent u deze kwijt? Bel dan onze supportdesk op telefoonnummer
058 297 72 34. Of mail naar supportdesk@achmeaonline.nl.

U kunt op 2 manieren inloggen
1. Direct via: zzp.mwm2.nl
2. Ga naar Inloggen Adviseurs rechtsboven in het navigatiescherm

Veelgestelde vragen over de Bedrijfsverzekeringen voor adviseurs

Hoe gaat Avéro Achmea om met naverrekenen en actualiseren / zorgplicht?

Voor het Zaken Zekerplan hanteren wij de werkwijze “actualiseren”. U krijgt als adviseur 3 maanden voor de hoofdpremievervaldatum een actualisatie-overzicht. U vindt hier alle verzekerde waarden. Wij ondersteunen dit proces digitaal met ZZP Online.  U vindt hier de handleiding.

Wij verzoeken u het actualisatieformulier met uw relatie te bespreken. Eventuele veranderingen passen we uiterlijk 1 maand voor de prolongatiedatum aan. Uw relatie krijgt na prolongatie de aangepaste polis. Wij verrekenen niet na. 

Kan ik zelf offertes maken?

Adviseurs die met Avéro Achmea samenwerken voor schadeverzekeringen kunnen via ZZP Online zelf offertes maken. 

Hoe krijg ik een offerte?

Met ons online offerteprogramma ZZP Online maakt u snel en eenvoudig een complete offerte voor uw relatie. Doordat het programma interactief is, kan onze Commerciële Binnendienst u direct ondersteunen bij het op maat maken van uw voorstel. Nadat uw relatie de offerte inclusief de slotvragen ondertekend heeft, rondt u de aanvraag digitaal af. Snelheid, gemak en maatwerk.

Heb ik een vast aanspreekpunt?

Heeft u een Avéro Achmea accountmanager? Dan heeft u ook een vast team binnendienstmedewerkers. U bereikt hen op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur via 088 462 46 18. Mailen kan ook naar cbdschade@avero.nl. Zij zijn u graag van dienst. 

Wanneer krijg ik een accountmanager toegewezen? 

Of er voor u een accountmanager beschikbaar is, is afhankelijk van de intensiteit van de samenwerking. U kunt deze wens kenbaar maken bij onze Commerciële Binnendienst. U bereikt hen op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur via 088 462 46 18. Mailen kan ook naar cbdschade@avero.nl.

Hoe werkt ZZP Online?

U leest in deze handleiding hoe ZZP Online werkt. Neem bij vragen contact op met onze collega’s van de Commerciële Binnendienst. U bereikt hen op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur via 088 462 46 18. Mailen kan ook naar cbdschade@avero.nl.

Kan ik ook een ToplandPolis (Agro) sluiten?

Voor het adviseren en verzekeren van een agrarisch risico is specialistische kennis nodig. Bij agrarische risico’s verwachten wij dat de adviseur voor minimaal 90% zelfwerkzaam is. En actief is met gespecialiseerde Agro-adviseurs. Voor Agro verstrekt Avéro Achmea een aparte Agro vermelding.

Wilt u hiervoor in aanmerking komen? Vraag dit dan aan via uw accountmanager. Heeft u geen accountmanager? Maak uw wens dan kenbaar bij onze Commerciële Binnendienst. U bereikt hen op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur via 071 568 9890. Mailen kan ook naar topland@achmea.nl.

Past een wagenpark in het ZakenZekerPlan en hoe krijg ik een offerte voor een Bedrijfswagenparkverzekering?

In het ZakenZekerPlan kunt u maximaal 10 individuele voertuigen verzekeren. Ontvangt u graag een offerte voor een wagenpark? Tot 10 voertuigen kan u de offerte aanvragen via ZZP-online. Ook kunt u contact opnemen met onze Commerciële Binnendienst. 

Is uw wagenpark groter dan 10 voertuigen dan kunt u contact opnemen met onze afdeling wagenparken. U bereikt hen op werkdagen van 8.00 tot 17.30 uur via 058 297 90 20. Mailen kan ook naar acc.wagenpark.avero@achmea.nl

Hoe geef ik een wijziging op een bestaande verzekering door?

Wijzigingen geeft u per mail door aan de afdeling Polisbeheer via accountbedrijvenschade.avero@achmea.nl . U ontvangt dan binnen een week de gewijzigde polis(sen). Heeft u vragen over een wijziging? Neemt u dan gerust contact met ons op.

Neemt u bij vragen contact op met een deskundige

Heeft u vragen? Neem dan contact op met onze Commerciële Binnendienst via 088 462 46 18. Of bel uw accountmanager. Wij helpen u graag. U bereikt ons van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 17.30 uur. Stuurt u liever een e-mail? Ons e-mailadres is: cbdschade@avero.nl.