Klacht doorgeven
Als u ergens ontevreden over bent, kunt u contact opnemen met uw adviseur. De adviseur kent uw persoonlijke situatie het best en kan u goed begeleiden.
Wilt u een klacht indienen over ons, een verzekering of over uw adviseur?
Vul dan online ons klachtenformulier in.
Of stuur uw brief naar:
Avéro Achmea
Klantsignaalmanagement
Postbus 101
7300 AC Apeldoorn
Nadat u een klacht bij ons heeft ingediend, ontvangt u binnen 5 werkdagen onze eerste reactie. Kunnen wij uw klacht niet binnen deze termijn beantwoorden, dan laten wij u dit schriftelijk of per e-mail weten. Natuurlijk leest u in dit bericht ook op welke termijn u wel een reactie van ons ontvangt.
Als u niet tevreden bent over onze reactie op uw klacht, neem dan contact op met:
Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 070 333 89 99
Internet: www.kifid.nl
Online verkopen van goederen en diensten vallen onder de Europese verordening. Meer informatie hierover leest u op het ODR-platform.
U kunt ook naar de burgerlijk rechter stappen, zelfs nadat het Kifid een bindend advies heeft uitgebracht. In dit laatste geval zal de rechter alleen procedureel naar de klacht kijken. Meer informatie vindt u op de site www.rechtspraak.nl. Hier vindt u ook bij welke rechtbank u terechtkunt.
Kifid neemt uw klacht niet in behandeling als wij deze niet hebben gezien. Heeft u uw klacht nog niet bij ons ingediend? Vul dan ons klachtenformulier in.