Klacht doorgeven

U wilt een klacht indienen​​​​​​

Wij helpen u zo goed mogelijk. Toch kunt u het oneens zijn met een beslissing of bent u niet tevreden over onze service.

Neem contact op met uw adviseur

Als u ergens ontevreden over bent, kunt u contact opnemen met uw adviseur. De adviseur kent uw persoonlijke situatie het best en kan u goed begeleiden.

Een klacht indienen bij Avéro Achmea

Wilt u een klacht indienen over ons, een verzekering of over uw adviseur?
Vul dan online ons klachtenformulier in.

Of stuur uw brief naar:

Avéro Achmea
Klantsignaalmanagement
Postbus 101
7300 AC Apeldoorn

Wij reageren zo snel mogelijk op uw klacht

Nadat u een klacht bij ons heeft ingediend, ontvangt u binnen 5 werkdagen onze eerste reactie. Kunnen wij uw klacht niet binnen deze termijn beantwoorden, dan laten wij u dit schriftelijk of per e-mail weten. Natuurlijk leest u in dit bericht ook op welke termijn u wel een reactie van ons ontvangt.

Komen we er samen niet uit?

Als u niet tevreden bent over onze reactie op uw klacht, neem dan contact op met:
Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Telefoon: 070 333 89 99
Internet: www.kifid.nl

Online verkopen van goederen en diensten vallen onder de Europese verordening. Meer informatie hierover leest u op het ODR-platform.

Burgerlijk rechter

U kunt ook naar de burgerlijk rechter stappen, zelfs nadat het Kifid een bindend advies heeft uitgebracht. In dit laatste geval zal de rechter alleen procedureel naar de klacht kijken. Meer informatie vindt u op de site www.rechtspraak.nl. Hier vindt u ook bij welke rechtbank u terechtkunt.

Leg uw klacht altijd eerst voor aan ons

Kifid neemt uw klacht niet in behandeling als wij deze niet hebben gezien. Heeft u uw klacht nog niet bij ons ingediend? Vul dan ons klachtenformulier in.