Corona en onze Arbeidsongeschiktheidsverzekering. Veelgestelde vragen.

10 dec 2020

Corona

Het coronavirus heeft een grote impact op ons huidige leven. Ook ondernemers merken de gevolgen van het coronavirus. Dit leidt tot onzekerheden en nieuwe uitdagingen.

Zo werkt een groot aantal ondernemers vanuit huis, terwijl zij normaal op locatie werkten. Of een ondernemer moest noodgedwongen stoppen met zijn zaak. Niet alleen zakelijk, maar ook privé leidt dit tot vragen en nieuwe uitdagingen. Wat als ik het coronavirus draag? Wat doe ik met mijn verzekeringen? Wat als ik tijdelijk geen opdrachten heb of andere werkzaamheden uitoefen?

Wij denken actief mee met uw relaties
We hebben een themapagina gemaakt met veelgestelde vragen  en antwoorden over corona in relatie tot onze inkomensverzekeringen. U vindt daar het antwoord op vragen als ‘Kan mijn relatie de premie tijdelijk verlagen of stopzetten omdat hij of zij geen of veel minder opdrachten heeft?’

Wij bieden ook preventiediensten aan

Naast oplossingen in de dekking biedt Avéro Achmea ook preventiediensten aan die uw relatie ondersteunen.  Bijvoorbeeld bij zakelijke uitdagingen of mentale- en fysieke problemen ontstaan vanwege COVID-19.

Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem gerust contact met ons op
Of als u meer informatie wilt over onze preventiediensten. Onze Commerciële Binnendienst Inkomen helpt u graag: 055 579 21 00. U bereikt ons van maandag tot en met vrijdag van 8.00 uur tot 17.30 uur. Stuurt u liever een e-mail? Ons e-mailadres is: inkomen.avero@achmea.nl.