Alleen toegang met juiste gegevens in Podium

Nieuws

Met de juiste NAW-gegevens in Podium krijgt uw relatie toegang tot ‘Mijn Avéro Achmea’

27 mei 2021

1 minuut

Wij vinden privacy en een veilige digitale dienstverlening belangrijk. Daarom activeert uw relatie ‘Mijn Avéro Achmea’ met iDIN. Veilig inloggen via de eigen bank zoals uw relatie gewend is. Maar wist u dat de NAW-gegevens die u in Podium invult voor uw relatie, precies hetzelfde moeten zijn als de NAW-gegevens die bekend zijn bij zijn of haar bank?

Uw relatie heeft toegang tot ‘Mijn Avéro Achmea’
Heeft u voor uw relatie een AOV Continu aangevraagd via Podium? Dan ontvangt uw relatie van ons de link voor het activeren van ‘Mijn Avéro Achmea’. Deze digitale klantomgeving is bedoeld als procesondersteuning voor het afronden van de AOV-aanvraag. Uw relatie kan er makkelijk digitaal de slotvragen beantwoorden en de gezondheidsverklaring invullen. Heeft uw relatie vragen? Dan staan uw contactgegevens direct in beeld, zodat men eenvoudig contact met u kan opnemen.

Inloggen met iDIN lukt alleen als NAW-gegevens hetzelfde zijn 
Om de gegevens en privacy van uw relatie goed te beveiligen, activeert uw relatie ‘Mijn Avéro Achmea’ met iDIN. Hierbij is het heel belangrijk dat de gegevens die u in Podium invult voor uw relatie, volledig en precies hetzelfde zijn als de gegevens die bekend zijn bij de bank van uw relatie. Anders werkt iDIN niet en kan uw relatie ‘Mijn Avéro Achmea’ niet activeren.

Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op: 055 579 21 00 
Onze collega’s van de Commerciële Binnendienst zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.30 uur. Of stuur een e-mail naar inkomen.avero@achmea.nl. Zij helpen u graag.