Direct Schade Melden

Snel naar...




Waarom een onafhankelijke adviseur?

Wij willen u goed adviseren. Avéro Achmea werkt daarom met onafhankelijke adviseurs.




Uw schade snel en deskundig geregeld

​Heeft u schade? Dan kunt u uw schade 24 uur per dag, 7 dagen per week bij ons melden. Wij gaan meteen voor u aan de slag.
Direct Schade Melden
U kunt uw schade altijd melden bij uw adviseur. Ook kunt u gebruikmaken van de service Direct Schade Melden van Avéro Achmea. Wij informeren dan uw adviseur over uw melding en de afhandeling. Zo blijft hij op de hoogte.
 
Voor uw bedrijf
U kunt een schade of calamiteit met betrekking tot uw bedrijf en/of schade aan uw zakelijke auto(’s), als volgt melden:
• Telefonisch: 24 uur per dag, 7 dagen per week op 055 579 50 26.
• Per e-mail:
• Voor agrarische schades belt u naar 071 568 98 88. E-mailen kan ook: agroschade@achmea.nl.
 
Voor uw wagenpark (A-contracten)
U kunt een schade aan of met een motorrijtuig binnen uw wagenpark als volgt melden:
• Telefonisch: 24 uur per dag, 7 dagen per week op 055 579 50 26
• Per e-mail: schade.bedrijven.verkeer.avero@achmea.nl
 
Let op!
In het geval van pech of een ongeval, in Nederland of in het buitenland, kunt u het nummer bellen dat op uw Groene kaart is vermeld.
 
Welk schadeformulier kan ik gebruiken?
Als u gevraagd wordt een schadeformulier op te sturen, dan kunt u kiezen uit:
Verzoek om rechtsbijstand
Wilt u een beroep doen op uw rechtsbijstandsverzekering? Dan kunt u hiervoor online een aanvraag indienen.
 
Extra onderzoek door een expert
Soms is het nodig de schade te laten onderzoeken door een expert. Dit noemen wij een expertise. Als u het niet eens bent met het resultaat van dit onderzoek, kunt u zelf een tweede expert de schade laten onderzoeken. Dit heet ook wel een contra-expertise. Wie de kosten hiervan betaalt, is afhankelijk van de situatie. Het kan zijn dat wij dit vergoeden of dat u zelf (een deel) betaalt. Meer informatie hierover leest u in de polisvoorwaarden van uw verzekering.

 

Terug naar boven