klantgericht-ondernemen - Voorzie | Klantgericht Ondernemen | Avéro Achmea

Klantgericht Ondernemen

Klanten centraal stellen wordt steeds belangrijker om succesvol te kunnen ondernemen. Klantgerichte organisaties presteren nu eenmaal beter. Ze weten meer waarde toe te voegen en weten beter hoe ze klanten moeten aantrekken en vasthouden. 

Met het programma Klantgericht Ondernemen kijken we hoe u uw klanten centraal kunt stellen in uw strategie, activiteiten en organisatiecultuur. Met als doel om een vruchtbare langetermijnrelatie op te bouwen. We ondersteunen u met concrete plannen en begeleiden u bij de uitvoering.

Onze aanpak

Voorzie biedt altijd maatwerk. We kijken naar uw vraag en situatie en stellen op basis daarvan met elkaar een programma samen. Dat programma bestaat uit 1 of meerdere onderdelen. Net wat past. Bent u geïnteresseerd wat Voorzie voor u kan betekenen? Neem contact met ons op.

De onderdelen van het thema Klantgericht Ondernemen:

1 Bewustwording - Business Game Klant-erger-je-niet

Bewustwording is het begin van verbetering. Om medewerkers bewust te maken van hun gedrag, spelen we de Business Game Klant-erger-je-niet. Zo worden ze op een luchtige manier geconfronteerd met zichzelf. En kunnen ze goed inschatten hoe ze in de praktijk van alledag overkomen. 

2 Communicatie – Training Social media en LinkedIn training

Goed communiceren met uw relaties is van het grootste belang. We kijken kritisch naar alle bestaande communicatiemiddelen en maken op basis daarvan een nieuw marketing- en communicatieplan. Ook volgen u en uw medewerkers een training Social media en LinkedIn.

Vragen waar we bij stilstaan:

- Waarover en met wie wil je communiceren?
- Welk klantsegment ga je bedienen?
- Hoe ga je communiceren?
- Wat is je waardepropositie?
- Wat ga je doen voor de klant?
- Hoe ga je segmenteren?
- Wat is je bedieningsconcept?
- Hoe meet je klanttevredenheid?
- Hoe creëer je ambassadeurs?
- En hoe zet je ze in?

Wat levert het op?

Klantgericht Ondernemen levert een betere relatie op met uw klanten doordat u uw organisatie aanpast aan hun wensen. Dat klinkt simpel maar het maakt een oneindig verschil. Wie van klanten ambassadeurs weet te maken, heeft de toekomst.